Monday, September 3, 2012

Pada masa kini ramai orang berbisnes menggunakan facebook , tapi hasilnya tidak konsisten kenapa ini berlaku ?

1. Tiada ilmu 

2. Ikut – ikutan saja 

3. Tiada teknik yang berkesan 

4. Tidak kreatif 

E-book ini ditampilkan dalam bentuk yang ringkas bagi membantu anda mempromosikan dan memasarkan produk anda dengan cara TERHEBAT. Siapa yang perlu mendapatkan buku ini ? 

1. Mereka yang baru menceburi dunia perniagaan menggunakan   FACBOOK.... 

2. Mereka yang telah lama menggunakan facebook tapi hasilnya sekadar ciput sahaja..

3. Mereka yang mahu meluaskan kuasa pemasaran dengan facebook 

Pendedahan pengalaman bagaimana saya menjana RM 1,000.00 sehari dgn Facebook 

++ Hanya RM 25.00 bayaran boleh dibuat setelah e-book diterima didalam emel anda. 

++ Setiap pembelian akan mendapat blog perniagaan dan borang tempahan secara percuma. 

Untuk tempahan sila isi borang dibawah ini.

"Saya memulakan perniagaan melalui internet dengan menjual pelbagai jenis buku secara online termasuklah e-book motivasi, modul teknik belajar, kertas kerja, pembinaan laman web, penterjemahan dan lain – lain. Saya bermula pada tahun 2008 dan kini pendapatan harian saya mencecah RM 400 .00 sehari. Cuba kira berapa saya dah dapat RM 400 x 365 x (3.5 tahun), Anda pun boleh juga....."




  • TEMPAHAN E-BOOK TEKNIK PEMASARAN TERHEBAT DENGAN FACEBOOK

  • Full Name
  • Email Address
  • No. Tel bimbit








Masukan Email Anda

No comments:

Post a Comment